fredag 23 januari 2009

Kväll

Sitter (eller satt) och tittar på Let's dance. 4:an ville tydligen inte vara med med, helt svart i rutan...
Dagen har bestått av lite densitet och V=s/t, en sväng på stan och...tro det eller ej...var jag och simmade. Har insett att jag måste ta tag i att börja träna, har redan upptäckt att man (eller jag iaf) mycket lättare småäter o är småsugen mest hela tiden,nu när man kommer åt, så bäst att göra nåt åt saken, annars kommer det nog sluta illa.

I helgen blir det jobb, ska faktiskt bli roligt att komma dit, saknar redan (oj nu satte tv:n igång igen=)) vissa underbara människor där...alla var så snälla och fina mot mig sista dagen innan jag gick ner i tid, närmsta chefen hade tom köpt mig en prinsesstårta=) Så det är tur att man ändå är kvar lite=) Och sen på kvällen blir det till linkan till Anna på 23-års fest, trevligt och ska bli kul och se hur hon bor, om jag hittar dit vill säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar