torsdag 22 januari 2009

Hallådär!

Nu har även jag skaffat mig en blogg...

Började skolan för snart en vecka sedan. Känns rätt bra, trevligt folk och verkar som en bra klass i allmänhet... Började tufft på en gång, tuffare än jag trodde det skulle vara, men förhoppningsvis kommer man in i det, man är ju inte van att räkna mer avancerat än hur många cd-skivor det är i högen. Nu måste jag bara få tag på ett gäng böcker, vilket också var svårare än jag trodde.

Det bästa med det hela är nog de tidiga eftermiddagarna, jag är hemma 6 timmar tidigare än jag varit förut, hinner med så mycket, trots att det är mycket plugg. Underbart =)

Nu tittar jag på säsong 2 av lost i väntan på att det nya avsnittet ska laddas klart...Turbo-3G, jo visst...
kramkram

3 kommentarer:

  1. Är nog lite chockad... ;o) men på ett positivt sätt. :o) Ska bli roligt att följa din blogg! :) Miss u... Stora kramar /Ida

    SvaraRadera
  2. Så skoj att du entrat bloggvärlden! Ska följa bloggen med nöje! Lycka till med pluggandet! Kramar!!

    SvaraRadera